torstai 11. huhtikuuta 2013

ärrinmurrinviikko!!

Alkaa viikko tehdä taas loppuaan :) Huhheijaa mikä viikko takana. Töiden osalta ollu jotenkin raskas viikko. Ja en oo taas oikein saanu nukuttua, omien ajatusteni vuoksi.

Maanantai oli täys kaaos, päivä meni ja mateli. Olin nukkunu toooodella huonosti yön. Illalla piti kuitenkin vielä lähteä hoitamaan asioita joten ei se itku väsymyksestä paljoo auttanu, Ja ku olin viel päättäny et päikkärei en nuku jotta rytmi ei mee iha sekasi.Joten väsymys ol toooosi ankara ;/ No mut se päivä saatii kuitenki lusittuu jotenki.
Tiistai tuntui jotenki jo paljon paremmalta. Väsymys oli tiessään, mut vitutus oli tosi korkeella. Mua ärsytti koooooooooko päivän kaikki. Ihmmiet ja asiat. Miten kaikki voi loppua jotenki nii mitättömään? Miten mun aikani ei tunnu riittävän mihinkään tai kehenkään? Miksi mun pitää aina olla se soittaja, jos en soita voi mennä vaikka kuukausia ettei toisesta kuulu mitää :( Ja näitä ihmisiä on monia. Mutta ajattelin sit tiistaina et mihinkäs mää sit näit edes tarviin ku ei hekään tunnu tarvitsevan mua. Tää tuntuu nyt kauheen valitukselt, mut näin mää tunnen. Onnex silti mun kaveri/ystäväpiiri on viime aikoina saanut pari uutta ihmistä. Niin älyttömän ihanii naisii et voi herranjestas sentää. I LOVE YOU <3
Ja juu ei tästä tekstistä mitää haloota kannata sit kenekään nostaa. Ei tää koske läheskään kaikkia, ketä se vois koskee, mut kyl asianomaiset sen tästä ymmärtää jos he blogistani edes tietävät saatika lukevat sitä.
No sit eilinen meni aika pitkälti töitä tehdes illal ku ol sit viel kokous. No saunan murunen ol lämmittäny sinä aikan,, et pääsin sit löylyyn ku tulin. ihana muru <3

Tuleva vloppu on puukattu aikalail täytee, niin ihanista ihmisistä kuin ilojuomista sekä hyvistä laulajista puhumattakaan :) Mutta siitä sit lisää ens viikol :)

MUISTAKAAHAN PISTÄÄ VIELÄ NOITA TOIVEITA TULEMAAN, MUUTAMA HYVÄ ON JO TULLUTKIN :)
ALAN NIITÄ TYÖSTÄMÄÄN PIAKKOIN JA JULKAISEN NIITÄ SIT PIKKU HILJAA SEURAAVIEN VIIKKOJEN AIKANA :)

-mondeo

2 kommenttia: