torstai 25. huhtikuuta 2013

Rakkaustarinamme- Toive bostaus

Tärkeät päivämäärät: Yhdessä alettiin olemaan 21.05.2004
                                  Kihlajaiset: 12.06.2004
                                  Häät 08.07.2006




Jo noin vuosi ennen kuin aloimme olemaan yhdessä, tiesin mieheni, Olin silloin töissä eräällä grillikioskilla. Jossa mieheni aika usein kävi, intti kuteet päällä (aah, mikä näky). Nyt näin jälkeen päin juteltuna hän oli kuulemma ihastunut jo silloin. Tunne oli molemmin puolinen mutta asialle ei kumpikaan tehnyt mitään.

 Tuli syksy ja äiti lopetti grillin pidon. Näin myös yhteytes mieheeni meni. En tiennyt hänestä mitään.En edes etunimeä joten mun oli vaikee edes alkaa häntä etsimään. 
Koitti talvi ja minä lähdin vanhempieni kanssa talveksi Espajaan, (meillä oli tapana olla talvet espanjassa, koska isäni sekä sisarrukseni ovat niin astmasia että on talvella vaikea täällä pakkasessa hengittää) 

No oisko ollu joku helmikuu 2004 kun eräs mies laitti minulle viestiä. Viesti meni jotenkin näin: Hei mulla ois sul mies. tässä se numero tekstaa siihen.. No joo mähän sit laitin viestiä ko. numeroon ja otin selvää kuka kirjoittaa. Ja aikas pian yhdistinkin että kyseessä oli mies joka liikkui usein tän mun ihastuksen kanssa (mieheni ystävä). No mua lähinä oksetti. Mut tekstailin hänen kanssaan kuitenkin ystävinä- Sovittiin heti alku metreillä että meistä ei mitään tule.No Suomeen palattuani näin tämän meiheni ystävän. Juteltiin niitä näitä ja sovittiin että jos jossain törmättäisiin niin jäädään juttelemaan kuulumisia. 

Oli huhtikuu 2004 kun aloin seurustelemaan erään lähellä asuvan miehen kanssa. (jotain teini huumaa oli seki) Ja no lähinnä sekää ei tuntunu miltään ihastukselta, vaan sellaiselta "hengailu" kaverilta. Aika kuitenkin kului kunnes tuli toukokuu.
Lähdin tän hengailu kaverini kannsa ajelemaan, oisko ollu sit 20.5.2004. Ja pysähdyttiin eräälle ruokavarastolle parkkiin, kun näimme tämän ihastukseni ystävän olevan siinä. Eikä kauaakaan kun tää mun ihastus tuli tälle ystävälleen näyttämään uutta auton peräkoukkua. Kun tajusin kuka siihen oikeesti tuli. Vuoden kestänyt ihastukseni, Se joka aina iltaisin kävi grillillä.. AAH, sydän heitti volttia, Hän tuntui jotenkin hiljaiselta, joten minä kun olen kova puhumaan kyselin viattomasti et saiskos herran auton penkkei kokeil milt tuntuu istuu :D Noo lupa myönnettiin. Olin myöskin siihen aikaa täysin huulirasva riippuvainen. Ja olin taas ilmeisesti nii monta kertaa rasvanu huuleni että siitä huomautettiin. Ja totesin vaan ihastukselleni et oles hiljaa tai rasvaan sunki huulet. Vastaus ol vaa et no tuu rasvaa jos uskallat, ja mää vai? no tot hemmetis uskalsin :D
Tälle mun hengailu kaverilleni soitettiin että joku ois kyytiä vailla. No minähän tiestysti olin et mee vaa, en mä lähe mukaan. Jään näitten kans tähä. Tais se heppu vähä ol mustis ja totes vaa et ok. mut tuun sit pia hakee sut. Sillä aikaa me ajeltiin tän mun ihastuksen kanssa. Hän PUHUI: minä olin HILJAA. meni kaik ihan väärinpäi. :D noo ilta eteni ja loppupeleis mun ihastus vei mut kotiin. Tälle hengailu kaverilleni olin jo tehny selväks ettei hänestä ja musta tuu mitää.

Seuraavana aamuna tää ihastukseni soitti heti aamulla. Hui, luulin et näin unta, kiva sää oot oikeesti olemassa :D
Tapailua jatku vaan hetken kunnes jo mulle hyvin miehekkäästi ilmastii. Ostanko huomenna sormukset? minä ihan äimän käkenä ja umpi rakastuneena että juuuuu osta vaa. Tosi romanttista :D kihlat 12.06.2004

Muutin sit jo syksyllä hänen luokseen. Ja siitä hetkestä tähän asti on tapahtunu paljon, on ollut ylä ja alamäkeä. keskenmenoja, pahoja riitoja, mutta yllin kyllin rakkautta ja paljon ihania hetkiä.

Ihania maalaishengisiä häitämme vietettiin 08-.07.2006

Rakastan miestäni yli kaiken. Ja jos meille vielä se oma lapsi suotaisiin olisi perheemme ehjä ja onnellinen. Jos sitä meille ei suoda, ollaan me onnellisia myös toisistamme, meillä on rakkaus, ja se on paljon se. <3 <3 <4

-mondeo

1 kommentti: