tiistai 23. huhtikuuta 2013

Harrastukseni- Toive bostaus

Kaikkein rakkain ja tärkein harrastukseni tällä hetkellä on kuoro. Aloitin kuoron syksyllä 2011, erään ystäväni kanssa mutta hänen lopetettuaan tuli sinne kanssani jälleen eräs ystävä. Hänenkin lopetettuaan ja muutettuaan muualle olen käynyt siellä kolmannen ystävän kanssa. Mutta ei se haittaa vaikka väki vaihtuu, tärkeintä mulle siellä on se laulaminen <3
Oon ollu kova laulamaan jo ihan pienestä pitäen. Muistan miten ala-asteellakin tulin koulusta kotiin ja voisin laulaa huoneessani monta tuntia. Se on ollut aina semmonen tie hyvään mieleen. Sillä oon aina saanu purettuu pahaa mieltäni. Se on ollut semmonen tie pahasta pois. Nyt olenkin miettinyt jos alkaisin vielä opiskelemaan itseäni lasten musiikkiterapeutiksi. Siinä yhdistyis kaksi rakkainta musiikki ja lapset.





Harrastuksiini kuulu myös tietysti blogi ja datailu. Koneella tulee vietettyä aikaa, sillai vaihtelevasti. Tälläi kipeenä mitä nytkin niin tulee oltua aika paljon.Blogi on niin helppo avautumispaikka,  Oon niin huono puhumaan kasvotusten. Tänne on jotenkin niin helppo, kukaan ei tuomitse tai naura. En tie tekiskö kukaan niin luonnossakaan mutta näin on helpompi.

Ja viimeisenä mitä nyt yleensä teen on, korttien pelaaminen. Sitä yleensä tulee plätkittyä ties kenenkin kanssa. Lähis päivittäin. Oon aina tykänny peleistä. 

Näitten lisäksi harrastan kävelyä ja ties mitä milloinkin :)

tällänen tästä nyt tuli, palataan asiaan :)

-mondeo

2 kommenttia:

  1. sä oot hyvä laulaa . ainakin mitä mää oon kuullu. voisis kokeil kuvata jonkun laulun minkä laulat karaoke tyylil , ja laitaa tänne

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. KIITOS! pitäisköhän uskaltaa kokeil :D vois sitä jossai vaihees kokeil :P ehkä jo piakkoin ;)

      Poista